четвер, 28 березня 2019 р.




Освітяни "Джерела" - учасники науково-практичного семінару «Проблеми професійного самовизначення обдарованої молоді» 

З народженням кожної людини в світ
вноситься щось нове, чого ще не було,
щось первозданне і неповторне.
Обов’язок кожного – знати і не забувати,
що він у світі єдиний у своїй якості
і що ще ніколи не з’являвся хтось такий, як він,
адже якби вже був такий, як він,
то не бул
о б необхідності в ньому самому
Мартін Бубер

 

Освітяни школи-інтернату «Джерело» ‒ соціальний педагог Куртяник А.І. та вчитель української мови та літератури Сапальова Н.Г. продовжують пошуки інноваційних методів і технологій роботи з обдарованими учнями.

Тому 21 березня 2019 року ці педагоги взяли участь у науково-практичному семінарі «Проблеми професійного самовизначення обдарованої молоді» у м.Києві.

Тематика роботи семінару охоплювала такі питання: підходи до організації профорієнтаційного обстеження; використання тестових та нетестових методів; проблеми профорієнтації і консультування обдарованих дітей та молоді. Крім доповідей за науковою тематикою, спікерами були організовані наукові дискусії, майстер-класи та тренінги.

Цікавим та змістовним був виступ Бєльської Н.А. на тему «Проблеми професійного самовизначення обдарованої молоді». Науковець окреслила проблеми сучасної школи при організації  профорієнтаційної роботи психологами та педагогами, відрекомендувала єдиний алгоритм дій усіх учасників освітнього процесу за даним напрямком, надала рекомендації методичних ресурсів (тестові, нетестові методики та форми роботи) та шляхів вирішення можливих труднощів при роботі з обдарованими учнями з метою їх професійного самовизначення.

Не менш значущою була доповідь Юрова О.Г. Науковець репрезентував слухачам досвід навчання українських старшокласників в ЦЕРН (міжнародний дослідницький центр фізики високих енергій) за 2017–2018 роки.

Практичне спрямування заходу отримали майстер-клас «Комплексна соціально-психологічна діагностика учасників освітнього середовища з використанням ІКТ», проведений ведучим Киричуком В.О., та тренінг «Методика оцінки комунікативних та організаторських здібностей В. В. Синявського, Б. О. Федоришина», проведений  коучем Постоєвою О.Г.

Крім того, учасники семінару мали змогу не лише ознайомитися з діагностичним опитувальником «Призначення у соціумі»  Ковальової О. А., а й апрорбувати методику на собі.

Ми з упевненістю можемо сказати, що правильне професійне самовизначення не лише обдарованих учнів, а й усіх здобувачів освіти, залежить від правильно налагодженої системи взаємодії педагогів та психологічної служби школи у досягненні відповідності між когнітивними та особистісними ресурсами дітей, наслідком якого є правильний профорієнтаційний прогноз. Тому вирішення такого завдання є для школи-інтернату ключовим вектором освітньої діяльності.

Наші педагоги щиро вдячні організаторам конференції за високий рівень, за нові знання, за можливість бути в колі креативних фахівців та у курсі актуальних питань сучасності  і висловлюють подяку адміністрації школи-інтернату за  надану можливість бути активними учасниками семінару.


Автор: Куртяник А.І., соціальний педагог школи

Немає коментарів:

Дописати коментар