понеділок, 13 січня 2020 р.

Освітяни «Джерела» на шляху до професійної майстерності у створенні мирного освітнього простору


На сучасному етапі заклади освіти ставлять за мету всебічний розвиток дитини та створення умов для засвоєння нею ефективних моделей поведінки. Проте високий рівень конфліктності серед однолітків та явища булінгу не дозволяють в повній мірі досягти поставлених цілей. Коло означених проблем актуалізує питання побудови безпечного, мирного освітнього простору, який передбачає впровадження в систему освіти технології вирішення конфліктів шляхом співробітництва.
Додатковим вагомим кроком у побудові мирного освітнього простору та зменшення рівня конфліктності в учнівському середовищі у школі-інтернаті «Джерело» стало проведення проблемного семінару з використанням елементів тренінгу на тему «Формування базових навичок  ​медіації у педагогів ​спеціального закладу: соціально-педагогічний аспект», який для освітян молодшої ланки підготувала та провела соціальний педагог школи Аліна Куртяник.
Учасники семінару опрацювали особливості застосування медіації в якості відновної практики у закладах освіти, ознайомилися із цінностями та принципами медіації, відпрацювали навички ведення процедури медіації та ознайомилися з механізмом діяльності Служб порозуміння закладу освіти.
Зустріч наповнювали інформаційні повідомлення, практична робота у малих групах, перегляд та обговорення відеороликів, мозковий штурм, відпрацювання навичок медіації через аналіз та вирішення ситуацій.
Результат роботи ми вбачаємо у подальшому закріпленні у вихованців закладу навичок ненасильницької поведінки, побудови конструктивного діалогу, здатності протистояти булінгу, адже діти ‒ наше майбутнє.

Немає коментарів:

Дописати коментар